"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 7 februari 2011

Hur ???

Jag saknar koncentration och motivation till att läsa. Det är inte lätt att studera men det ÄR kul och tur är väl det! Inte nog med att det är så mycket som ska läsas in eller rättare sagt pumpas in, så är det så otroligt tillkrånglat med massor av konstiga ord OCH många latinska ord som ska pluggas in d.v.s. jag ska förstå och kunna allt!!! Hualigen, har redan en klump i magen inför denna tentamen fastän det är mer än en vecka kvar. Så det enda som gäller just nu är att jag MÅSTE försöka hitta koncentration och motivation, men HUR och VART???

I dag är det måndag och på måndag kvällar har jag Yoga, Yinyoga. Det är verkligen hur skönt som helst. Riktigt riktigt avslappnande och rogivande. Blir enormt skön i kroppen efteråt och det bästa av allt är att jag upplever att det är bra för mina leder. Nästa termin funderar jag på att utöka till två pass i veckan :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar