"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 9 februari 2011

Förändring

Nu vill och behövs en förändring! Jag har råttfärgat hår med tre olika nyanser blonda slingor, axellångt hår, rakt och snebena (heter det så?) i en halvlång lugg. Jag trivs väldigt bra i den här frisyren men jag har haft den så otroligt länge att den börjar kännas riktigt tråkig. Jag har varit riktigt ljusblond men med åren blir jag mörkare så det är liksom ingen riktig färg på håret längre. Jag har aldrig vågat färga håret i någon färg så på ett vis skulle det vara kul att prova på, men jag är nog lite för mesig och feg tror jag. Min familj tycker dock att jag ska spara ut håret men jag har nästan alltid haft långt och det blir lätt så tråkigt, ingen frisyr direkt och det åker lätt upp i en svans eller knut! Har hittat några frisyrer som jag tycker är riktigt snygga, snygga på olika sätt.

Riktigt snygg och tuff frisyr men ändå inte för mycket ....



En glad, sprallig, pigg och kul färg ...



Den här frisyren är riktigt snygg, fräsch och helt "rätt"



Problemet är att alla dessa frisyrer är lockiga och jag har som sagt riktigt spikrakt hår, vet inte om jag är sugen på att permanenta håret, undrar just om det kan bli riktigt bra?!? Dessa frisyrer "kräver" att man har en snygg nacke och att man har färg i sig själv ... kanske att jag ska behålla min frisyr ändå ... Hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar