"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 16 februari 2011

Mys


Gissa vad "mannen i mitt liv" hade med sig när han kom hem? Jo, ett par slalomskidor, han hade lyckats få låna ett par av någon som han känner. Trots att jag är emot att låna grejer och dessutom dyra sådana så tackade jag ja! Så efter middagen blev det en tur upp till backen för att åka lite. Oj vad skoj det var!!! Det blir en vända upp till backen i kväll med, lillan har slalomskola så då kan även vi passa på att åka lite :))
Nu bara måste jag köpa ett par egna, i värsta fall köper jag mig ett par nya i morgon kväll, de har vinter rea på Teamsportia. Det var så otroligt mysigt och skönt. Mysigt att göra något tillsammans, skönt att slippa böckerna och allt pluggande MEN framför allt så var det så skönt att komma ut i friska luften :)) idag har jag faktiskt lite träningsvärk i låren och armarna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar