"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 6 februari 2011

Skönt

Söndag kl 20.00 =


SOLSIDAN ett suveränt program, humor av hög kvalité och vilka underbara personligheter!!!


Idag har jag trots allt faktiskt varit väldigt effektivt, har efter många om och men äntligen bytt mobiltelefonoperatör, ändrat årsinkomst till csn, bestämt hur många procent som jag ska arbete och hur jag ska ha min semester i år! Jag har kommit fram till att jag endast ska arbeta 43% (under sommarmånaderna ska jag arbeta heltid)! Mitten på november (alt. första december) till sista januari ska jag vara helt tjänstledig igen, skööönt :)) Jag tycker helt enkelt att det blir för mycket att både läsa och jobba under jul och nyår. Decembermånad är en intensiv men mysig månad som jag vill hinna njuta av!!



Jag har i varje fall bestämt mig för att det blir bäst om jag endast tar ut några få semesterdagar i sommar (har första perioden d.v.s. veckorna 25-28, vilket jag tycker är alldeles för tidigt) "den som spar han har", som tur är har jag föräldradagar (de får man ta när man vill) kvar som jag "måste" göra slut på innan lillan fyller 8år, annars går de förlorade och det vore ju synd! Så skönt att jag äntligen har bestämt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar