"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 8 oktober 2011

Helg

Vilken tokig fredag :))

Började dagen med att uträtta lite ärenden, döm om min förvåning när jag kommer till posten och jag får ett stort tungt packet ... de var inte dekodern, de var vinterdäcken som hade kommit ... så nu till veckan gäller det att hitta någon som kan lägga över fälgarna.

Kvällen tillbringades på Scandic, "Modell för en dag" ... Vi började med ett besök i baren, blev sminkad och sen knäpptes det en himla massa kort ... riktigt skoj upplevelse! :))Hade tänkt avslutat kvällen med en krogrunda men Marie´s farmor blev hastigt sämre ... Men så kan det bli ibland, att livet kommer emellan ...

Idag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt här hemma och förhoppningsvis hinner jag börja röja nere i förrådet i morgon, har en känsla av att vinterjackorna och skorna bör komma fram och upp, snön kommer kanske snart ...

Vill hinna plocka ut allt ur Lillan rum som inte hör dit, så att hon kan få börja ställa ordning i sitt rum.På söndag kommer min älskade lilla tös hem!!!

Jag trivs i lägenheten men jag känner verkligen att det är oerhört svårt att gå vidare. Jag tror att det beror på att allt inte riktigt är klart. När vi har skrivit på banken, lämnat nycklarna till nya ägarna och jag har träffat mäklaren och fått hjälp med deklaration då kanske jag är reda att gå vidare och förhoppningsvis är allt detta gjort tills i början på december.

Pappa är sämre igen, härom natten var riktigt jobbig ... Mamma tar verkligen hand om honom, hon är så duktig och tapper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar