"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 20 oktober 2011

Snällast!!!

Idag har det hänt mycket här hemma, väldigt skönt :)) Nästan allt är på sin plats och till helgen kommer mitt x och hjälper oss med det sista. Han är nog världens snällaste och bästa x :)) som man kan ha ...

Idag var mamma och syrran hit och hjälpte oss. "Storan" bjöd på en riktigt god middag tillsammans med ett glas rött, mums!

En del människor gör mig så otroligt glad!!! :))

I morgon ska jag ta tag i läsandet, ska även försöka hinna iväg till soptippen. Måste åka upp till syrran och lämna sommardäcken. På eftermiddagen ska vi åka upp till pappa. I helgen ska jag ta tag i förrådet och hämta hem de sista från huset.

Livet går upp och ner och just nu känns livet väldigt tungt och oerhört orättvist :(( men alla underbara människor runt omkring mig gör att det går lättare och jag vet att allt kommer att bli bra, tids nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar