"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 6 oktober 2011

Veckan

Vilka fantastiska människor jag har runtomkring mig!!! :)) Tack vare alla underbara människor hann vi flytta allt i lördags :)) så på söndag och måndag hann vi få lite ordning och reda här hemma. Men det är mycket kvar innan här blir riktigt trivsamt ...

I måndags eftermiddag åkte jag upp till skolan och det är alltid lika kul men jag tror faktiskt att det här var en av de bättre gångerna, vilka föreläsningar och vilket härligt gäng vi är :)) Passade även på att gå på bio, Jägaren del II. Vilken otroligt bra film! Var även ute på en krogrunda med många av klasskamraterna och vi hade riktigt kul!! Så nu har jag verkligen tankat energi :))

I morgon blir det till att uträtta lite ärenden b.la. ska jag hämta ut lite kurslitteratur, ett besök på banken och även ett besök till posten för att hämta ut vår dekoder till tv:n :))

Jag längtar verkligen till i morgon kväll trots fjärilar i magen, men det ska verkligen bli en annorlunda och framför allt spännande kväll :))

Har blivit bjuden ner till Stockholm för att umgås och njuta av livet och tillbringa några timmar på ett ur mysigt japanskt spa ... måste se till att spara ihop pengar så att jag kan åka.

I helgen ska jag försöka hinna bli klar med så mycket som möjligt här i lägenheten och på söndag kommer äntligen Lillan hem, åh vad jag saknar henne ... så till veckan ska vi ställa ordning i hennes rum. Hoppas att sängen kommer snart ...

Du ringde härom dagen och jag måste säga att jag blir så fruktansvärt förvånad på dej och jag förundras över vem du egentligen är men som en god vän sa - "Fundera inget mer på honom han är inte värd att lägga mer energi på och du kommer aldrig att kunna förstå dig på honom ... han är i varje fall inte värd dig" och det vet jag nu att det är han faktiskt inte, jag är värd någon som kan vara ärlig och som våga stå upp för vem den är, någon som både kan och vill bli älskad och som kan älskad ...

Mitt liv kommer att bli så mycket bättre och det har redan börjat ljusna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar