"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 10 oktober 2011

Mycket som vanligt

Idag har jag fixat naglarna och ögonbrynen, blev som vanligt väldigt nöjd :)) Skönt att få bli lite ompysslad och man känner sig lite fräschare efteråt ....

Har även varit ute och shoppat lite nödvändigheter men det blir en till vända i morgon, hittar hela tiden något mer som måste köpas för att kunna fixa klart här hemma ... men nu så börjar våra lägenhet att bli ett hem, nu är det inte mycket kvar ... tack och lov.

På torsdag är det dags för skolfotografering för Lillans del så idag har jag ringt och bokat klipptid till henne. I morgon måste vi ner på stan för att köpa någon forma av höstskor och en tröja. Hon ska sjunga med kören på onsdag och då var det vissa krav på klädseln ...

Lillan var jätte trött och sliten när jag hämtade hem henne. Som det verkar på henne så är hon inte nöjd med veckan som har varit. Pappas nya flicka har varit med alldeles för mycket och hon har till och med börjat övernatta hos dem ... jag finner inga ord!!! Vilka idioter!!! Undrar vad som snurrar i ditt huvud ... Du har inte ens sett till att Lillan har gjort läxorna denna vecka, jag blir så oerhört besviken. Sen så säger hon att hon är en unge som bara förstör och att hon inte är någon snäll unge ... de har du sagt till henne ... Jag blir så arg!! Fortsätter det så här så ska jag beställa tid på soc ... du ska INTE få bryta ner henne som du har gjort med mig!!!! Det tillåter jag aldrig!!!

Du vill hämta henne här hemma hos oss nästa söndag, glöm - Du ska inte in i vårt hem! Du ÄR INTE välkommen och kommer så heller aldrig att bli!!! Vill inte ha dej i min närhet och inte heller dina dåliga energier. Sen så finns det ingen som helst anledning till att du ska in i vårt hem!!! Du har inget här att göra!!

I morgon har jag träff med min studiegrupp och det ser jag som alltid framemot. Måste även komma i håg att ringa en hel del viktiga samtal. På em åker vi hem till pappa och mamma :))

Har i kväll sett en bra film men usch vilken rysare, satt på helspänn hela filmerna ... såg del 1 igår.

God natt på er och i morgon är en annan dag med nya möjligheter ... så gör något bra av den, de ska jag göra!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar