"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 19 oktober 2011

Slut ...

Jag ger upp!!! Är helt slut, nacken värker, ångestklumpen växer och paniken kommer smygande ... hur ska jag hinna klart allt och vart ska jag få orken i från??? Har en tenta om 8 dagar och jag har knappt hunnit läsa något alls! Kan inte sätta mig ner och läsa i den här röran, det går bara inte! Kanske att jag borde ge upp och ta ett sabbatsår ...

Har skruvat och monterat hela dan och än är det inte klart, blir aldrig klar som det verkar :(( finns hur mycket som helst som ska fixas ...

Jag vill bara bort från allt, låååååångt bort till solen och värmen, där inga bekymmer finns ... Jag har levt på reserven länge nu och den börjar tryta ... men lägger jag mig ner nu kommer jag aldrig upp på benen igen eller det kommer att ta oerhört lång tid. Jag vill inte falla, inte nu när jag har kommit så här långt!

Hälsade på pappa igår och det är så otroligt jobbig att se honom, det bästa vore om han bara fick somna in ...

Snälla ge mig kraft och styrka ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar