"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 17 oktober 2011

Prioritera

Idag har här handlats men naturligtvis så fanns ju inte allt så det blir till att ragga vidare i morgon. Jag vill verkligen få klart här hemma! Är i varje fall väldigt nöjd med det som vi har handlat. Jag tror att det kommer att bli väldigt fint, hemtrevligt och praktiskt när allt blir klart :))

I morgon ska vi b.la. köpa fönsterfilm, en hylla till köket, ett knivset, duschdraperi stång och tyg. Vi ska åka upp till stugan med alla prylar och även hälsa på pappa :)) Måste även komma ihåg att hämta biljetterna till modevisningen.

Men morgondagen börjar med en träff på skype med mina underbara studiekamrater. De har idag varit upp till vår referensarbetsplats och hälsade på och eftersom det är så mycket för mig nu så slapp jag denna gång, vilket jag är oerhört tacksam och glad för!! Egentligen så hade jag verkligen velat vara med men ibland måste man helt enkelt prioritera. Och som det är just nu måste jag prioritera min familj och min hälsa!

Idag pratade jag med Lillan, så skönt att höra hennes röst :)) Hon verkade nöjd och glad! Som jag längtar efter henne, det känns så oerhört fel och orättvist att inte få ha henne i min närhet!!! :((

På onsdag ska jag försöka hinna fixa lite här hemma så att det blir lite ordning måste även hinna läsa!!! Men som det är just nu får läsandet faktiskt komma i andra hand, tyvärr!! Blir dock lite små stressad ... det är endast 10 dagar kvar tills tentan ...

Skulle även vilja hinna hitta på något roligt i helgen, så som till exempel en liten krogrunda eller nått liknande men egentligen så har jag inte ekonomi för det, vet inte ens om jag har den rätta orken. Men det skulle vara så välbehövligt att få träffa lite folk och få skratta. Jag älskar verkligen att skratta och vissa människor gör mig så oerhört glad!!!

Jag hoppas verkligen att det här är sista veckan som det är så här mycket att göra ... vill hinna njuta av dagarna ... börja leva ...

Snart så ska vi ner till banken och skriva sen så är huset inte vårt längre :(( Det gör ONT!!! Idag när vi var och handlade kom jag på mig själv med att jag blev arg på dig, arg för att du har ställt till det, att du har krossat vår familj och att du låter oss gå igenom det här ... FAN FAN FAN!!! Jag hatar verkligen det du har gjort och jag kommer aldrig att kunna acceptera eller förstå ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar