"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 25 oktober 2011

Snart snart snart ...

Har så fruktansvärt ont i magen inför morgon dagen, fy!!! Önskar att det redan var överstökat ... vilken ångest!! Men sen är jag friiiiii .... å vad jag längtar! Sen kan jag vända blad och gå vidare, en otroligt skön känsla!!! :))

Lillan har pratat ganska mycket om hur hon mår och det känns otroligt skönt. Skönt att hon får ur sig, skönt att hon vågar berätta, skönt att få förtroende och höra hur hon upplever å känner! Hon är så klok, trots att hon endast är åtta år. Jag är verkligen stolt över båda mina flickor, de är så kloka, fina människor och otroligt vackra, båda två!! De är helt perfekta! Vad vore jag utan dem ...

<3 JAG ÄLSKAR ER <3

Nu är det inte mycket kvar att göra här hemma ... och det blir så bra! Har endast några hyllor och mattor som ska på plats å sen så ska här veckostädas, så att det blir rent å fräscht!! När jag är helt klar här uppe ska jag ta itu med förrådet, orkar inte nu! Tror nog att det även kommer att bli riktigt bra där nere, så att jag får plats med allt utan att behöva klättra över alla prylar ... Jag gillar som sagt ordning och reda, det ger mig en slags inre harmoni ...

Agendan är full!! I morgon är det till att möta upp städfirman, banken, uträtta några små ärenden och läsning som gäller! På kvällen är det föräldrarmöte och spökjakt, spännande värre :)) På torsdag ska jag skriva tentan, besöka frissan och på kvällen är det modevisning ... Och på fredag ska jag i väg på provtagning, har sen "träff" med min studiegrupp, ska även passa på att hälsa på pappa och på kvällen blir det som sagt bandy!! :)) Även lördag och söndag är full spikade. Jag lääääääängtar efter lite lugn för att hinna sitta ner å njuta av livet ... men jag vet att det kommer, snart!! :))

Jag har börjat fundera på julklappar och har även hunnit köpt några till Lillan ... Jag har alltid ÄLSKAT julen ... den här julen kommer att bli annorlunda på många sätt, undrar hur det kommer att bli ... Men jag får helt enkelt se till att det blir så bra som möjligt, de måste jag för flickornas skull ... och även för min egen del!

Jag hoppas att det blir en bra vinter med mycket snö, skidåkning och bandy. Alla gillar inte vintern men jag tycker faktiskt om vintern med den klara friska kyliga luften och jag älskar verkligen snön!!! Jag tycker att alla årstider har sin charm!!

Nu ska jag krypa ner i sängen, bredvid Lillan - det är så underbart att ha henne hemma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar