"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 8 oktober 2011

Inköpslista

Snart är alla kartonger uppackade och var sak har hittat sin plats :)) Har nästa bara kvar det som ska upp på väggarna och så Lillans rum så klart men som sagt det vill jag att hon ska få vara med och forma själv. Men innan dess så måste jag i väg och handla lite småsaker och kanske rent av en tripp till Ikea ...

Kastruller
Stekpanna
Elvisp
Besticklåda
Kaffekoppar
Microvågsugn
Trådkorgar
Skrivbord
Överkast
Sängkläder
Mattor
Plugg
Gardinstång
Hyllor
Blommor
Sänglampor
mm

Måste även få någon ordning nere i förrådet, börja träna, söka förlängt tjänstledighet och få på vinterdäcken ... som sagt det är mycket nu ...

Har suttit i flera timmar och skrivit ut papper och ändå så har jag inte hunnit skrivit ut allt, hittar inte ens alla länkar :(( Undrar hur jag ska hinna läsa allt?? Tur att det är ett otroligt intressant ämne!

Det är så otroligt mycket nu som ska hinnas med MEN mycket snart så sitter jag här i vår mysiga nyrenoverade fin lägenhet, med levande ljus, ett glas vin och endast njuter av livets goda sidor ... som jag längtar ...

Jag har tyvärr en vän som upplever och går igenom samma sak som jag precis har gjort och jag lider verkligen med personen i fråga och detta gör att jag återigen går igenom allt som hände under hösten och våren ... det gör fortfarande så fruktansvärt ONT!!! Undrar om det någonsin kommer att sluta göra ont??? När jag var ut sist och roade mig så träffade jag en väldigt trevlig karl men jag är helt enkelt inte redo än, mina känslor finns fortfarande för dig, det är inte så lätt att glömma när det kommer så totalt överraskande och helt utan förvarning ...

De kommer fram människor till mig som jag knappt känner, alla säger samma sak - Du kommer att få det bra och han är inte värld dig!!! De lider med mig och det du låter mig och flickorna gå igenom ...

Tittade förresten på tv:n idag, på Malungs veckan och det slår mig att det skulle faktiskt vara jätte skoj att befinna sig på plats nästa sommar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar