"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 26 oktober 2011

Väck mig!!!

Nu är det äntligen gjort, allt är skrivit å klart!!! Tungt å otroligt tufft men jag har en otroligt skön känsla i magen, vilken lättnad!!! Nu är det enbart själva deklaration kvar, vi ska båda två tillsammans till mäklaren. Jag hade trott i min enfald att vi kunde gå var och en ... vi ska även tillsammans skriva av vattenmätaren ... suck :(( Jag orkar inte vara i din närhet, jag orkar knappt se dig, skulle helst vilja fly stan ... Fan vad jag saknar oss å det vi hade!!!
Det är så fruktansvärt jobbig och tufft att behöva träffa dej, jag lider verkligen! Det gör så otroligt ont - jag saknar dig så!!! Och jag ÄLSKAR dig fortfarande eller rättare sagt den personen som jag trodde att du var och det kommer jag alltid att göra. Jag orkar inte se dig i ögonen, jag fullkomligt drunknar, blir alldeles svag ... du var mitt allt å du fram stod det hela som att jag var ditt allt ... Det vi hade var något stort och äkta för mig! Jag hade hittat mannen i mitt liv, han som jag verkligen ville dela allt med. Å nu står jag här ensam ... det gör så ont! Önskar att du kunde krama om mig och be om förlåtelse ... Helst av allt skulle jag vilja att någon väckte mig och sa att allt endast är en otäck mardröm ...

Men idag såg jag i dina ögon att du faktiskt fortfarande bryr dig och att du faktiskt har lite känslor kvar, VARFÖR vågade du inte satsa ... FAN FAN FAN!!!

Allt är bara så jobbigt å jag vet inte riktigt hur det kommer att gå ...men det måste gå, på något viss ...

Mitt i allt elände så har jag en tenta i morgon, kan inte riktigt fokusera, har så otroligt svårt att koncentrera mig
...

Nu måste jag vända blad och gå vidare å hoppas på en ljus framtid, annars går jag sönder totalt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar