"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 21 oktober 2011

Svag

Idag har jag faktiskt läst lite grann :)) Skönt att ha kommit igång! Det är verkligen ett intressant moment som vi läser nu! Jag vill verkligen inte missa något ... jag vet nu med all säkerhet att jag har valt helt rätt utbildning! Så intressant och det ligger precis i rätt tid!

Har varit och hälsat på pappa, usch och fy vad jobbigt det är! Han kämpar verkligen med sina smärtor och krämpor. Han är så svag att han inte orkar prata så mycket ... Undrar hur länge till han orkar klamra sig fast? Jag ser att han funderar och är bekymrad, han undrar hur det ska gå för mig och flickorna, hur vi ska klara oss. Jag ser att han saknar dig ... han funderar ... han gillade verkligen dig!! Jag önskar att han fick somna in fridfullt, bort från all smärta. Det är så oerhört svårt att se honom, det gör så ont!! Jag önskade verkligen att jag hade dej vid min sida. Det är så svårt att hantera ... ALLT gör så ont!!! Tårarna tar aldrig slut ... Hur kunde det bli så här? Varför svek du mig nu när jag behövde dig som mest, hur tänkte du??? Varför svek du oss alla??

Pratade med Lillan i kväll, Gud så jag saknar henne!! Tack och lov så är det snart söndag och sen är hon "min" en hel vecka :)) som jag ska njuta!!! Tyvärr så var hon förkyld så jag hoppas verkligen inte att hon blir sjuk!!! Vill ju inte att hon ska behöva vara sjuk när hon äntligen är hemma och dessutom så kan vi inte hälsa på pappa på hela veckan om hon blir sjuk. Kanske att jag borde rådfråga sköterskan om vi kan komma om hon är förkyld eller kanske risken är för stor att pappa blir smittad. Han är nog för svag och klarar troligtvis inte av att åka på en förkylning. Det är svårt att se Lillan tillsammans med pappa, och hon blir så ledsen och har det så oerhört jobbigt när vi har varit dit och hälsat på. Undra hur det kommer att bli nu när han är betydligt sämre ... hur hon kommer att hantera det ... Vet inte ens om det är bra och rätt att hon får vara med och se ... det är så svårt och oerhört fel att behöva fatta alla dessa beslut själv utan dej. Men vad ska jag göra när vi inte kan prata med varandra ...

Vi var hem till syrran med sommardäcken, det blev även så att vi åt middag tillsammans, mysigt! Jag ÄLSKAR min familj så oerhört mycket, vad skulle jag ta mig till utan er??? "Lilla" familjens lilla prinsessa d.v.s. "Storans" hund och min systerdotters hund träffades för första gången och det gick hur bra som helst. Riktigt skoj att se!! :)) Oj vad de lekte ...

I morgon kommer favorit x:et hit och ska sätta upp det sista och på kvällen blir det nog kanske en krogrunda. Dess emellan måste jag försöka hinna läsa ... Kanske att jag dessutom hinner ner på stan och ta en fika med en nyfunnen vän, en vän som jag tror att jag kommer att ha kvar för livet ..

Jag är inte rädd för att leva ensam, jag trivs med mig själv! Jag kan till och med tycka att det är skönt att vara ensam ibland. Jag behöver inte dela livet med någon, jag är tillräckligt stark för att leva ensam! Jag kan inte heller säga att det är tråkigt att vara singel ... Det är dej jag saknar och får jag inte leva mitt liv tillsammans med dej kan jag lika gärna leva ensam! Jag vill ha tillbaka den tiden som vi hade, jag vill ha tillbaka den person som jag trodde att du var, jag vill leva mitt liv tillsammans med dig, jag vill känna att det är vi!!! Jag vill ha tillbaka vår familj och vår tid - Jag saknar dig så, mitt hjärta blöder ... det gör så oerhört ONT!!! Jag älskar DIG!!! Kan inte någon väcka mig och säga att allt detta bara har varit en hemsk mardröm ... och att du är den personen som jag alltid har trott att du var ... SNÄLLA!!! Jag behöver dig och din kärlek, jag behöver få ge dig all min kärlek ... Varför svek du?? Varför gör det så oerhört ont??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar