"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 30 september 2011

Vilken dag

Vilket väder vi har haft idag, rena rama sommar väder. Skönt men jag föredrar höstens friska klara luft ...

Idag skrev jag terminens första tenta, vilket inte gick speciellt bra så det är bara att ställa in sig på omtenta ...

Oj, vad vi har varit effektiva idag, Storan´s rum är flyttat och näst intill klart, hon har verkligen en underbar pappa. Sen så har vi kört ett helt gäng med kartonger och saker så tills i morgon är det nästan enbart möblerna kvar ...

Min nacke och rygg värker så in i helv... men det är bara att bita ihop ... får uppsöka en massör sen ...

Nu är det dags för min skönhetssömn om jag ska orka med morgondagen och jag måste erkänna att det faktiskt känns riktigt bra att äntligen få lämna alla minnen och den här tiden bakom mig men det gör fortfarande ont ... Jag känner framtidstro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar