"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 7 september 2011

Paddan

Hade en underbart härlig dag igår!! :)) Fösta var jag på massage och det var verkligen hur skönt som helst, så jag passade på att betällda en ny tid. Mitt på dagen var jag till Kerstin, å vad spännande och jag ser verkligen framemot mitt nästa möte ...

Pappa har haft några riktigt tuffa och tunga dagar och jag hoppas verkligen att det vänder snart. I morgon ska vi åka upp till honom igen ...

Har även idag haft en underbar dag :)) Dagen började med några timmar på skype med min underbara studiegrupp så nu är uppgift 1 av 3 klar :)) Var även idag till Vallsta och fixade ögonbryn och fransar. För första gången så provade jag vaxning istället för att plocka ögonbrynen, vilken skillnad!! Super snabbt och med bra resultat! Passade även på att shoppa lite smink.

Var hem och städade huset och plockade ihop inför visning nummer två. Enligt mäklaren så hade det gått väldigt bra och fler par är intresserade. Hoppas att det blir en försäljning snart ...

Var ner på stan och åt och när vi sitter där och äter så dyker "flickan utan samvete" upp och blir stående mitt utanför vårt fönster. Så vi fick verkligen tid att studera henne. Äldsta dottern förstod mig direkt angående att jag inte kan känna någon svartsjuka. Hon håller helt och hållet med att hon verkligen har ett flickansikte och att hon har elaka ögon. Hon fick samma känsla som mig att det är en falsk människa med ett påklistrat leende på en enormt stor kropp som helt saknar stil. Hon blev lite smått chokad och utbrister, vilken padda! Mamma det kommer aldrig att hålla! Hon är verkligen inte hans stil. Han utnyttjar henne!!! Vad barnslig hon ser ut ... Jag måste tillägga att det är fler som har sett henne som har samma uppfattning ...

Senare på eftermiddagen var vi iväg till vårt möte ... vilket möte. Är helt såld!!

Lillan är hos sin pappa som jag saknar henne, det är så tomt och tyst här hemma!!! Jag vill verkligen ha henne i min närhet, vill inte vara varannan veckas mamma ... usch det är tungt och så tråkigt! Det var inte direkt därför som jag skaffade henne till världen ...

Jag ser verkligen ljust på framtiden ...det känns som att allt har vänt och det stämmer verkligen att efter mörkret kommer ljuset ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar