"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 28 september 2011

Flickorna

Jag vill finnas där för mina flickor, jag vill stötta och trösta dem, jag vill få dem att le och må bra ... men hur ska jag kunna det när allt är kaos inom mig?? Jag försöker verkligen få allt att funka och jag vet att det gör oerhört ont i dem också!! :(( De ser jag i deras ögon och i deras sätt att vara ... Bara vetskapen om att de ska behöva genomlida detta gör ont ... Jag blir så arg när jag tänker på vad du har utsatt dem för ...

Jag är ju deras mamma och jag ska finnas för dem, jag ska vara deras stöd, deras stöttepelare i livet ... men HUR och VART ska jag hämta den kraften??

Jag vet att allt kommer att kännas mycket bättre redan till veckan men just nu är det för dj... det är inte många dagar kvar nu ...

Vetskapen om att du ska komma i morgonbitti gör inte det hela bättre ...

Nu ska jag krypa tills kojs och i morgon ÄR en annan dag!!! En helt ny dag med nya möjligheter ... och dem ska jag ta tillvara på!! Livet är ju underbart ändå ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar