"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 25 september 2011

Njuter

Har en otroligt härlig känsla i magen ... det känns verkligen som att allt äntligen håller på att falla på plats!! Jag känner en enorm nyfikenhet på framtiden!! :)) Och jag måste erkänna att det finns inget ont som inte för något gott med sig. B.la så har jag hittat tillbaka till alla mina underbara vänner ... kompisar ... bekanta ...

Jag har verkligen ett stort socialt nätverk. Jag vet nu att det absolut inte har varit mitt fel att de har dragit sig undan under alla mina år tillsammans med dig. De var dej de inte visste hur de skulle hantera, de visste vad du gick för och de märkte hur du behandlade mig ...

På ett vis så känns det som att jag har fått tillbaka livet och jag njuter verkligen!!! Jag vet att du inte är värld mig, att jag inte ska sörja dej ... de är som alla säger till mig ... du hade samvete att lämna mig när jag behövde dig som mest och det säger ALLT om vem du är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar