"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 13 september 2011

Tungt


Är inne i en svacka, allt känns så fruktansvärt motigt och jag saknar dig så!!! Jag hade verkligen behövt alla din kärlek, ditt stöd, jag hade behövt OSS!!! Jag hade behövt fått älska dig och mått gott i oss, precis så som jag brukade göra eller rättare sagt som vi brukade göra! Det är så fruktansvärt jobbigt och tungt att orka bära allt själv ... Jag vet inte vad jag ska ta mig till för att orka ... vart ska jag hämta energi??

Har varit hos pappa och det är vekligen tufft att se honom så här, det skär som eld i mitt hjärta, jag kan inte fatta det, snart finns han inte mer. Det är så svårt att hantera och jag hade verkligen velat och behövt fått dela detta med dig. Det är ju i de svåra stunderna som man ska finnas för varandra och inte enbart de roliga och lätta. Men jag börjar fatta att det är endast de stunderna som du är beredd att finnas för någon ... Du valde att lämna mig när jag behövde dej som mest, FAN FAN FAN för dig!!!

Idag har det varit visning nr 3 på huset och jag hoppas verkligen att någon slår till och köper det nu så att banden mellan oss blir klippta. Helt klippta blir det aldrig eftersom vi har Lillan tillsammans ... Jag vill verkligen gå vidare och jag kan inte det så länge vi har så mycket kvar. Jag måste få dela på bohaget, sälja och flytta ... Då ska jag vända blad och jag ska aldrig mer se mig om!!! FAN FAN FAN för att du låter mig genom lida detta!!!

Var på utvecklingssamtal med Lillan idag och hon fick mycket beröm men hon har koncentrationssvårigheter, vilket inte är så konstigt med tanke på allt som händer och sker runt omkring henne. Stackars liten!!! FAN FAN FAN för dig, att du låter henne genomlida detta!!!

Jag fundera på hur jag ska ta mig igenom skolan, kanske att jag borde ge upp?? Men jag vill verkligen bli färdig med min utbildning nu när jag har kommit så långt ... Men hur ska jag göra för att klara av det, vart ska jag hämta kraft och hur ska jag hitta motivationen??

Det är sorgligt att erkänna men jag älskar dig verkligen och jag vet inte vad jag ska göra för att komma över dig! Hur än mycket jag försöker att glömma så kan jag inte. Men jag är helt på det klara med att jag aldrig någonsin vill ha dig tillbaka, jag kommer aldrig att förlåta dig för det du har gjort och det du gör!!! Men jag älskar dig än ... det gör så ont, allt gör så fruktansvärt ont!!! FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar