"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 27 september 2011

Längtar ...

Har endast 4 dagar kvar i huset, bland alla minnen ... och det gör fortfarande ont, trots att jag aldrig mer vill ha dej tillbaka och det ska verkligen bli skönt att flytta. Jag längtar så oerhört mycket efter att få vända blad och slippa ha så mycket med dig att göra. Ju mindre jag ser dej, ju bättre mår jag!

Nu när jag har fått vetat så mycket, och dessutom av människor som jag aldrig trodde skulle säga något (med andra ord dina sk vänner) så är jag faktiskt glad för att du lämnade mig . Om du inte hade fått "napp hos flickan" så hade jag fortfarande levt tillsammans med dig, helt ovetandes om vem du egentligen är och vad du har gjort och utsatt mig för. Tänk att man kan vara så ovetandes och manipulerad utan att ens ana ... Jag är glad att jag har förlorat dig, du är absolut inte värld mig!!! Mitt liv kommer att bli mycket bättre utan dig och dina lögner - Din sjuka djävul!!!

Egentligen borde jag tacka henne för att hon har räddat mig och mitt liv ... och jag borde väl också erkänna att jag faktiskt tycker synd om henne, hur ska hon kunna veta ... hon blir lika manipulerad som jag blev ... stakars sate ... eller egentligen får hon skylla sig själv, "ger man sig in i leken får man leken tåla" ... och hon är värld det på sätt och vis, hon hade samvete att splittra en hel familj ...

I morgon är det Lillans sista dag som 7 åring, vart har alla åren tagit vägen ??? Fattar inte att hon alla redan blir 8 år!!! Mammas lilla bäbis har blivit stor ...

På torsdag ska jag äntligen hem till pappa och mamma, hoppas att pappa har en av sina bättre dagar då ... det är pappas sista födelsedag med Lillan ... vetskapen gör så oerhört ont!!!

På fredag skriver jag min första tenta för denna termin, hualigen hur ska det egentligen gå, borde hålla mig hemma men jag vill verkligen ge det en chans, vad har jag att förlora ... får i varje fall se hur tentan är upplagt. Men förhoppningsvis så hinner det fastna lite mer under onsdag och torsdag ... Är i varje fall klar och godkänd på de övriga uppgifterna i momentet och det känns verkligen skönt!

Nästa vecka ska jag upp till skolan i 3 dagar, vilket jag verkligen ser fram emot!! :)) Det var så längesen jag träffade alla goa, glada människor ... och dessutom ska vi troligtvis ut på lite trevligheter ... som jag längtar ...



Vissa människor gör mig bara så glad och jag tror inte ens att de alla gånger är medvetna om det ... ni betyder mycket mer för mig än vad ni kan ana!!!




Jag längtar efter solen, värmen, havet, vågorna och stranden ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar