"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 28 september 2011

BLÄÄÄÄÄÄ

Packar för fullt ... usch nu gör det ont, riktigt dj... ont!! :(( Hur i hela världen ska jag orka ta mig igenom detta? Vårt fina hem, vårt underbara hus, finns inte längre ... de gör ont! Vi som har skapat det tillsammans och fått det precis så som vi ville ha det. Ja det förstås utom hallen och den lilla toaletten men vi var på gång, hade börjat planera och hunnit dragit om elen ... Det gör så fruktansvärt ont och jag orkar snart inte mer ...

Pratade med dej i telefon och du pratade som vanligt utan att vara arg och skrika ... de påminner mig om vad vi egentligen hade, hur mycket jag älskar dig och saknar dig ... FAN FAN FAN. Det gör ont och är obehagligt när du är arg men det går samtidigt lättare då ... ALLT gör så dj... ont!! Trots att jag vet att det här var det bästa som kunde hända eftersom du är den du är! Men jag har så svårt att acceptera att du verkligen är den personen, jag har ju upplevt den andra, den goa, underbara och bästa ... Gud som jag saknar honom!!!FAN FAN FAAAAAAN!!!!

I morgon fyller våran lilla tös 8 år och det gör ju inte heller saken bättre ... det gör också ont! Blir påmind om att hennes familj är krossad och inte finns mer ... Blir påmind om att det är hennes sista födelsedag som hennes morfar får vara med och gratulera ... det gör så ont!!!

Fan vad allt kan vara svårt ibland .... det gör så fruktansvärt ont!!!

Stressen över att hinna packa klart, att hinna läsa in allt inför tentan, att orka ta mig igenom detta, att få pengarna att räcka till, är enorm och jag tror att jag spricker snart eller faller ihop ... måste orka bita ihop och ta mig igenom detta. Jag bara måste!!! Snart blir allt bra, jag går mot ljusare tider ... Bara jag tar mig igenom detta ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar