"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 19 september 2011

Misshandel

Idag när du var hit var du elakare än någonsin ...VARFÖR??? Snälla släpp taget om mig!!! Hur orkar du vara så oerhört elak? Varför denna frustration? Hur mår du egentligen?

Nu har jag bestämt mig, ju mindre jag bemöter ju bättre, ju mindre jag har att göra med dig desto bättre ... vi har inget tillsammans förutom Lillan. Det har du så tydligt bevisat, alla våra år är helt borta ... du är sjuk!!! Jag kommer ihåg att ditt x brukade säga att du var sjuk och elak, jag fattade aldrig vad hon menade ... jag hade aldrig mött en snällare, bättre och mer perfekt människa ... Nu 9 år senare förstår jag exakt vad hon menar!!! Tänk om jag ändå hade vetat då , vem du egentligen är ...

Jag har nu med hjälp av andra förstått att jag har varit utsatt för psykisk misshandel i så många år, du har tryckt ner mig. Jag har varit så mitt i det hela så jag har inte märkt det ... Jo ibland har tanken slagit mig ... jag har väl varken velat sett eller tagit till mig .. men det är ju så det går till ... och du följer mönstret precis, är urcharmig och jättesnäll, jättego tills ni har fått en ditt ni vill och då kommer det, då vågar ni visa vem ni egentligen är och hur ni är ... inget duger och allt är den andres fel ... MEN du har inte lyckats krossat mig och jag kommer att resa mig hel ur så småningom ... När orden inte längre räckte till så började du bli fysiskt elak , detta eftersom att du märker att du inte kan komma åt mig ...

Jag kommer att bli starkare än någonsin .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar