"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 25 september 2011

Söndag

Idag är det äntligen söndag och Lillan kommer hem :)) åh vad jag längtar efter henne!! Nu har vi en hel vecka framför oss tillsammans, hela familjen - mys!!! I och för sig så blir det säkert en jobbig vecka, det ska packas och flyttas, Lillan fyller år och jag har en tenta som jag måste försöka hinna läsa till ... ska ju även hinna med vardagen ... Men snart så är allt äntligen över och jag längtar verkligen!!!

Igår var det partaj och skoj hade vi :)) men ack så ont i fötterna jag har idag ... Blev faktiskt uppvaktad en hel del och det känns ju inte helt fel ... skönt att veta att man trots allt duger ... nu finns det i varje fall hopp om att hitta någon så småningom när jag är redo!!! Men jag har inte bråttom, de här måste få ta sin tid och jag måste hinna läka ... skulle inte fungera annars och det skulle definitivt inte vara rättvist mot den andre ...

Livet börjar le med mig igen och jag njuter ... nu blir det bara ljusare och ljusare, bättre och bättre ... :)) och det är så underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar