"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 23 september 2011

Klart!

Nu är allt klart!! :)) Allt är grejat och det känns så oerhört skönt! Nu är det endast själva flytten kvar men vi har fått börjat lite smått, så vi har redan hunnit tömt boden ... Till helgen kommer min underbara svåger och hämtar alla saker som ska upp till stugan ...

Jag har faktiskt hunnit läst lite också, koncentrationen är på väg tillbaka, stundvis!! :)) Nu ska jag ha träff med min studiegrupp och sen ska jag försöka läsa någon timme innan vi åker upp till mamma och pappa. I kväll ska vi köra lite prylar från skrubben ... den 1 okt går hela flyttlasset och det ska faktiskt bli riktigt skönt .... Åh vad jag längtar till den 1 nov, då är ALLT klart och jag är fri!!! :))

Livet är full av överraskningar, vissa får oss att leva upp och andra tar ner oss och det är inget som vi kan påverka. Det enda vi kan påverka är hur vi hanterar allt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar