"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 20 september 2011

Läslust

Idag har jag hunnit med otroligt mycket :)) Nu är nästan allt fixat!! Ser framemot morgondagen ska på utbildning med mitt jobbet och det ska faktiskt bli riktigt skoj ...

Det går trögt med läsandet, hittar liksom inte riktigt motivation och jag har så oerhört svårt att fokusera ... egentligen är det en spännande och väldigt intressant kurs som vi läser nu men som sagt jag är inte där :(( undrar om jag någonsin kommer dit igen ... den här kursen lär jag få gå om :(( men det kanske inte är så undra på heller med tanke på allt som händer och sker runt omkring mig.

Nu ska jag krypa ner i bingen och sova min skönhetssömn. Gör ett nytt försök med läsandet i morgonkväll och hoppas då att läslusten har infunnit sig ... annars tror jag faktiskt att jag "kastar in handduken" ingen idé att stånga sig blodig.

Pappa är tapper och kämpar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar