"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 11 september 2011

Höst

Äntligen är Lillan hemma igen, riktigt skönt!! Underbart att ha henne hemma :)) Jag vill ha henne runtomkring mig varje dag, jag har inte skaffat barn för att vara varannan-veckas-mamma ... men det är självklart att hon har rätt till sin pappa, hon behöver ju honom också ... FAN FAN FAN för det du har ställt till med, för att det blev så här!!!!

Har en hektiskt vecka framför mig, plugg i massor, flera möten inbokad med min studiegrupp, simskola, utvecklingssamtal tillsammans med Lillan, städa huset inför visning nr: 3, scouterna, bestämma mig för vilka avtal/abonnemang jag ska beställa, ändra och avbeställa, uträtta några ärenden till mamma, åka upp till mamma och pappa, troligtvis ett biobesök med Lillan, kontakta högskoleenheten, uträtta ärenden ...

Jag har börjat lösa så mycket hår så i morgon måste jag ner till stan och besöka hälsokost, annars blir jag nog flint snart.

Hoppas hoppas att någon av paren beslutar sig för att slå till och köper huset, då kan jag börja packa ... om 21 dagar går flyttlasset, skönt! Snart får jag vända blad och börja om från början ... Det är alltså 21 dagar kvar tills jag ska fimpa för gott, vilket faktiskt ska bli riktigt skönt!! Hoppas nu bara att nerverna är mer tillfredsställd, och att de inte kommer att spela mig ett spratt ... MEN jag kommer att klara det - de vet jag! Jag har ju gjort det förr så varför skulle jag inte greja det nu??!!

På onsdag händer det något oväntat, det ska verkligen bli roligt och spännande!! Verkligen ett glädjeämne :)) Vi behöver glädje, för att kunna må bättre mitt i allt elände.

Pappa blir allt sämre och det går så fort vilket skrämmer mig enormt ... det är så svårt att hantera och tackla ... mitt hjärta blöder ... jag vill inte ....

Nu är det höst, mysigt!! Alla årstider har verkligen sin charm och jag kan nog inte säga att den ena årstiden är bättre än den andra, alla har de sin egen tjusning!!! Hösten är så härlig, det är friskt och skönt ute, vackra färger och det är hur mysigt som helst med alla tända ljus, det ger en harmonisk känsla och man blir alldeles varm inombords ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar