"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 5 september 2011

Bra dag

Har haft en bra dag. Var i morse iväg och fixade naglarna och de vart riktigt vackra! För första gången så gjorde jag med dekoration, vilket jag inte ångrar. Hur snyggt som helst! Blev även bjuden på kaffe hos mina underbara fd svärföräldrar och senare på em bjöd även x:et på kaffe, riktigt trevligt!!

Idag var första visning av huset ... och det är med blandade känslor. Jobbigt och sorgligt samtidigt så oerhört skönt, att det äntligen börjar hända saker så att jag får vända blad och gå vidare.

I morgon är det äntligen tisdag, som jag har längtat. Först så blir det massage och sen så ska jag iväg till Kerstin ... spännande!!! Måste även hinna plugga några timmar ... men lusten och orken sviker, så även intresset. Men snart så kommer även det tillbaka, det vet jag!!

Pappa blir allt sämre, hade en riktigt jobbig natt. Han piggade på sig fram åt eftermiddagen, så skönt! Tack och lov för min underbara syster och svåger! Jag har sagt det för men det tåls att upprepas, de är guld värld!!!

JAG ÄLSKAR ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar