"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 21 september 2011

Människor

Har haft en toppen dag med mycket skratt och dessutom så var utbildningen riktigt bra! Dess värre har det inte blivit något läst men det ska jag försöka ta tag i imorgon ... Egentligen så ska jag iväg till skolan i morgon men det får jag tyvärr stå över, om jag överhuvudtaget ska ha en chans att hinna läsa ...

Jag har verkligen helt fantastiska människor runt omkring mig och det är jag så oerhört tacksam för!!! Vad hade jag gjort utan er???

Jag inser mer och mer vad jag har blivit utsatt för och det är också tack vare alla underbara människor som kommer fram till mig och delger mig sin uppfattning om vad som har hänt och vad som händer. Alla kommer ihåg, alla vet vem du är och alla börjar förstå vem du egentligen är ... Människor påminner mig om olika saker som de har sett, hört och upplevt, saker som du har gjort mot mig och utsatt mig för under våra år. Jag börjar förstå nu varför du har valt att bara glömma våra år. Idag vet jag att du har varit otrogen mot mig flera gånger ... Och jag min idiot som har trott att det vi hade betydde något och att vi var ärliga mot varandra.

I helgen planerar jag att gå ut på galej och det ska verkligen bli skoj. Jag måste helt enkelt tanka lite energi ...

Nu ska jag sova ... i morgon tar jag nya tag ... i morgon är en ny dag med nya möjligheter ... Livet är branog underbart trotts allt!!! Och jag ÄLSKAR verkligen livet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar