"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 29 september 2011

Det tar sig ...

Lillan somnade nöjd och belåten i kväll!! :)) Verkar som att hon har haft en toppen dag. Blev som vanligt väckt med frukostbrickan, presenter och sång. Hennes pappa tittade förbi med en present direkt på morgonen vilket hon verkligen uppskattade. De hade sjungit för henne i skolan idag :)) Direkt efter skolan åkte vi hem och åt mellanmål och så fick hon öppna resterande presenter. Sen åkte vi till mormor och morfar och de hade gjort så fint med en välkomstskylt och ballonger!! :)) De var en stolt och nöjd 8-åring som åkte därifrån.

Pappa satt uppe med oss en stund men han fick kämpa på bra. Jag lider verkligen med honom. De gör så oerhört ont när jag tänker på att det var sista gången som han var med och firade Lillan ....

Har även hunnit bläddrat igenom lite papper inför morgondagen och jag tror verkligen att jag kommer att fixa tentan, jag måste! Jag ska ge allt!!!

Har även packat ner nästan allt i köket, så nu är det inte mycket kvar. Vi kommer att hinna och det är tack vare min underbara dotter som hjälper mig ... undra hur jag ska kunna visa min uppskattning på bästa sätt??

Pratade med Lillans pappa i telefon i 8 minuter, utan att han skrek en enda gång, skönt! Men det är svårt, jag får verkligen bita ihop ... som jag saknar honom och hans närvaro ... alltså den personen som jag trodde att han var ... det gör så ont och tårarna kan aldrig sluta rinna ... hur mycket tårar har man egentligen???

Hörde att ni hade lekt familj på offentlig plats förra helgen, och Lillan hade inte varit glad ... varför fattar du inte, varför tvingar du henne, fattar du inte att du driver henne i från dig eller är det de som är din mening??

Jag har mer eller mindre bestämt mig för att åka upp till skolan kvällen innan, för att slippa de tidiga morgontåget ... som jag längtar dit, det ska verkligen bli kul :))

Nu ska jag sova min skönhetssömn!!!Och riktigt ladda inför morgondagen ...Önska mig nu lycka till!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar