"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 23 september 2011

Härligt :))

Som vi har legat i idag!!! Nu är boden, källartrappen och skrubben tömd ... så skönt!!! Min svåger kom ner idag och körde upp alla saker till stugan. Han är bara bäst!!! Jag tror att själva flytten kommer att gå undan, vilket känns skönt. Förhoppningsvis så kommer vi att hinna fixa ordning lite i lägenheten innan jag åker upp till skolan får väl annars ställa in skallen på att leva i röran i ytterligare en vecka ...

Har idag haft träff med mina underbara studiekamrater, har även hunnit läsa lite ... det börjar faktiskt att lossna, rättare sagt jag fattar vad jag läser och det är ju alltid ett framsteg :)) Tidigare fick jag läsa samma mening flera gånger utan att jag fattade vad det stod, vilket verkligen inte är kul!! Nu håller jag tummar och tår för att jag hinner läsa i kapp ... så att jag kommer att fixa tentan!! Vi blev förresten godkända på vår examensuppgift :)) Vi är bäst!!!

I morgon ska jag åka hem till mamma och pappa, har inte hunnit varit dit på hela veckan :(( och i morgon kväll är det party som gäller, vilket verkligen ska bli skoj! Hoppas att det är mycket folk ute och att det är roligt folk så att jag får skratta mycket ...

Jag längtar efter Lillan så jag håller på att bli tokig!!! Men på söndag kommer hon äntligen hem :)) och då är hon "min" hela veckan lång - synd att dessa veckor går så oerhört fort!! :((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar