"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 23 maj 2011

Ingen blir gladare än jag

Nu känns det riktigt bra, att du vill fundera. Hoppas verkligen att du använder dessa dagar på rätt sätt och verkligen tänker, vrider och vänder ... Ingen blir gladare än jag, att du ger din underbara dotter dessa dagar, att du verkligen tänker, hoppas att du kommer att göra det utan yttre påverkan, så att det verkligen blir rätt beslut! Hoppas att du väljer att försöka se det från båda sidorna, både den ljusa och den mörka ...

Även jag ska passa på att vrida och vända, fram och tillbaka ... vad blir bäst? Vad är egentligen värt att satsa på? Vad är värt att prova? Vad är viktigaste? Kanske att jag kan se det från din sida ... kanske du kan se det från min sida ... framtiden får avgöra, allt har sin mening ... jag ska bara leva och låta svaren komma till mig, utan att lägga fokus på det och fundera och att försöka påverka något... det sprider sig ett lugn inom mig, det känns så skönt att du äntligen VILL "stanna upp" och det betyder allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar