"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 24 maj 2011

Tack

I morgon ska min pappa läggas in för behandling ... det är med blandade känslor ... skönt att han får läggas in, samtidigt som det skrämmer mig att han fick en tid så pass snabbt, de tyder på att det inte är bra. Jag har en känsla av att det kommer att bli en tuff sommar ... de här är inte lätt och jag tackar gud att jag har dej, att du vill finnas där för mig, för oss och stötta ... de betyder så oerhört mycket ...

Tänk att det skulle behövas en sån här grej för att jag skulle vakna upp och fatta att man inte kan ta livet för givit, vad som helst kan hända när som helst, ingen av oss har något kontrakt skrivit ... men vet inte från den ena stunden till den andra ... Man måste passa på att leva här och nu, i morgon kan det vara över.

Jag har tagit så många människor för givit och det skäms jag för ... man måste vårda relationerna med andra ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar