"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 28 maj 2011

Konstig känsla

Nu har jag bestämt mig, jag låter dig gå ... de var upp till dig och du har gjort ditt val, här står jag ensam kvar ... jag kommer aldrig mer att böna och be ... Jag ska kämpa för att ta mig igenom detta så skoningslöst som möjligt, för min skull och flickornas skull ... jag ska inte knäckas ... jag ska LEVA!!! Jag ska leva här och nu!!

Mitt liv känns underbart trots allt ... en konstig känsla ... får jag känna så fast mitt liv kommer att förändras så totalt ... Jag gillar inte alls situationen, jag vill inte men jag accepterar tanken mer och mer och jag kan handskas med den bättre, du förlorar mer än jag ... jag är stark och du är svag, svag som låter dig påverkas av någon annan, svag som tillåter dig själv att göra samma sak igen, allt blir en enda repris ...

Ödet ... vad är meningen ... snart kommer de till mig ... då vet jag ... hoppas att det är värt de ... idag har jag svårt att se i morgon kanske det är självklart ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar