"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 25 maj 2011

Jag

Jag har så mycket användning av allt som jag har läst,jag vet att ur denna kris så blir jag starkare, jag har börjat fatta hur jag fungera … hur allt hänger ihop …

Vem är jag? Jag är den som alltid har älskar livet, gillar utmaningar, är spontan, skrattar mycket och ofta, älskar alla färger, trivs med att umgås med mycket människor gamla unga som barn, älskar kärleken, älskar närhet och ömhet, vill bli ompysslad och pyssla om, är lite halv pedant - vill ha snyggt runt omkring mig, tycker om att röra på mig, gillar verkligen att resa och uppleva saker, gillar när det är lite fart och fläkt i livet, tycker om att pyssla i hemmet och trädgården, trivs i naturen, tycker om att promenera, cykla och simma, läsa böcker, sport i lagom mängd …

Tänk att man så totalt kan tappa bort sig själv … jag känner hur jag sakta börjar "blomma ut" det känns oerhört skönt att vara på väg tillbaka … jag ska aldrig hamna där igen … de finns faktiskt professionell hjälp att få … varför har jag varit rädd att söka hjälp … var jag rädd att det skulle göra för ont, att jag skulle falla …

Det finns en mening med allt … undrar vad som var meningen med detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar