"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 23 maj 2011

Vilken dag ...

I dag har det varit tufft, vilken dag! Jag har nog upplevt alla känslor som finns. Jag tog till slut ett stort, tufft och väldigt jobbigt beslut men det är för att orka. Jag vill inte ha dej här om du inte vill ge oss en chans, om du verkligen känner att du är klar, då är det dags att gå vidare, hur ont det än gör! Jag har inget val! Jag gillar det absolut inte och det är absolut det värsta som kan inträffa men jag kan inte påverka!! Jag får helt enkelt vänta och se ...

Du är klok, snäll, go, öm, trygg, rolig och manlig. Du är en riktigt super "kille" på många sätt och vis men du har också fel och brister ... Jag vill verkligen ha dej kvar i mitt liv, jag vill leva tillsammans med dej ... men varför ska jag satsa om du ändå är klar ... då vill jag också gå vidare och börja på nytt ...

Idag har jag varit öppen om mina tankar och känslor och det känns så gott!!! :)) Det är inte så himla svårt ändå, det är oerhört skönt för själen och nyttigt.

Jag har haft en riktigt bra dag trots allt, öppnat mig, tagit ett beslut, umgåtts med mina underbara döttrar, cyklat kart o´hoj - fy så jobbig men ack så skoj :)) skönt att komma hemifrån,trevligt att babbla, skönt att få svettas och skratta :)) Jag ÄLSKAR verkligen att skratta och må gott.

Jag är en glad, snäll, omtänksam och positiv person i botten ... som alltid har älskat livet ...

I morgon blir det en spännande dag som jag verkligen ser framemot ... jag är så nyfiken och det ska bli så kul :)) ska även försöka hinna med lite nyttiga, välbehövliga, nödvändiga saker som jag skulle ha gjort för längesen men det har som sagt inte funnits energi tidigare. Jag känner mig full av energi trots ångesten i bröstet ....

Nu längtar jag till sängen, det har blivit alldeles för lite sömn den senaste tiden och jag har fått tagit emot alldeles för mycket hårda ord och det tar på krafterna. Jag ska försöka sova i kapp lite ...

GODNATT, i morgon är det en nu dag men nya möjligheter som jag verkligen ser framemot ... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar