"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 22 maj 2011

Moral

Jag vill och jag kan!!! Varför skulle jag inte vilja? Jag har inget att förlora bara att vinna ... Jag känner verkligen att jag har ett ansvar och jag måste ge allt, man kan inte bara ge upp ... inte nu efter allt! Och känslorna finns ju där djupt inne, banden är så otroligt starka men de är svårt att se nu på grund av att något annat är i vägen och skymmer ... Ensam är jag stark men tillsammans är vi oslagbara!!

Vissa saker gör man bara inte, man kan helt enkelt inte, man får helt enkelt svälja och stå tillbaka för andras skull, för andras välmående, vi har ett ansvar!!! Vi kan om vi vill!!!

"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar