"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 26 juli 2011

Du

Vem är du? Jag känner inte längre igen dig … så jag måste tänka efter vem du en gång var … vem jag blev förälskad i … vem du var innan alla ”bekymmer och hinder kom i vägen” för oss och vår kärlek …

Jo just de, du är han som fick mig att känna mig trygg. Du ser oerhört bra ut, du är snygg, du är helt enkelt bara för läcker! Du är omtänksam, snäll, rar och du har ett hjärta av guld. Du var mannen i mitt liv!!! Mannen som jag trodde att jag skulle leva med för resten av mitt liv. Men vi tappade bort varandra på vägen och nu vill du inte hitta tillbaka … mitt hjärta blöder …

Du var den starka av oss, den kloka och den som alltid tänkte förnuftigt. Den som såg alla möjligheter i stället för alla hinder. Du var den positivaste av oss två! Du är rolig och jag älskade att skratta tillsammans med dig. Du utstrålade trygghet och att få krypa in i din famn var det bästa jag visste, där har jag alltid känt mig så oerhört trygg. I din famn har alla bekymmer försvunnit …

Du var den underbara bonuspappan till min äldsta dotter och jag vet att du har betytt oerhört mycket för henne och att hon kommer att sakna dig väldigt mycket. De vill jag tacka dig för, det har betytt mycket för mig också, Tack!! Men nu har du helt glömt bort henne, du bryr dig inte om henne längre … de gör ont … varför vänder du henne ryggen?? … vad har hon gjort för att förtjäna det här???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar