"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 28 juli 2011

Förändrad

Du var här igår och jag måste säga att jag känner verkligen inte igen dig, vem har du blivit??? Du är så elak och tänker bara på dej och ditt. De är i sorg i mitt hjärta att se att du har förändrats så totalt och om du fortsätter så här kommer du att tappa din dotter, de gör ont!!! Vetskapen om att jag har mist dig gör mindre ont, du är ju inte den du en gång var. Ditt nya jag kan jag vara utan!!

Människor börjar berätta mer och mer för mig och jag blir verkligen både ledsen, besviken och väldigt förvånad!! Vem är du egentligen och hur har du samvete??? De är så svårt att inse men att jag har blivit så totalt lurad och du har bedragit mig så och på så många olika sätt, du har varit så elak och dum .... dr Jekyll och mister Hyde ...

Jag har kontaktat en mäklare så nu är allt på rulle och det känns faktiskt bra, trots att jag inte vill sälja. Jag kan inte bo här själv det är helt enkelt alldeles för mycket jobb för att min nacke, ekonomin och för att tiden ska räcka till!

Du lämnar mig med allt jobb och allt det praktiska ska jag sköta :(( och det gör att jag verkligen märker vem du är, du skiter i allt och alla - det är liksom bara du! De enda du säger är att du faktiskt har semester, vem har inte det? Men det är ju faktiskt du som har gjort detta val och det är saker som måste ordnas ... undrar vilken planet du lever på ....

Jag är verkligen så oerhört tacksam för alla vänner och min familj som jag har runtomkring mig!!! Pappa och mamma fortsätter kämpa på och trots att de har det så jobbigt ska de komma hit och hjälpa mig, vilket känns fel men de är så envisa och de vill verkligen hjälpa mig!

Idag ska jag försöka hinna bli klar i skrubben så att jag kan börja måla möblera :)) Skafferi och den lilla toaletten tar jag en annan dag ...

Livet går faktiskt vidare och jag vet att det kommer att bli bra, ja riktigt bra!! Jag längtar faktiskt till hösten och flytten ...så att jag kan gå vidare och börja leva!!! Jag klarar mig utan dig och dessutom faktiskt bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar