"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 17 juli 2011

Usch

Nu är allt fixande och trixande gjort och det känns som att en klumpen i magen har krympigt ihop :)) Det går framåt med en rasande fart ... Nu ska de "bara" röjas och städas och sen ska vi kontakta en mäklare så att vi får huset sålt :((

Usch jag vill verkligen inte det här!!! Snälla kom tillbaka ... jag skulle göra precis vad som helst för att få honom tillbaka ... jag skulle kunna offra allt!! Detta eftersom att jag fortfarande älskar honom och jag vet att det vi hade var något alldeles speciellt, annars hade vi aldrig klarat av 9 år av så oerhört många och tuffa prövningar. Nu har vi tagit oss över "alla hinder" och vi skulle kunna få njuta av varandra, familjen och livet!!! Många undrar om jag verkligen skulle kunna förlåta honom och JA det skulle jag! Jag hatar det han har gjort men jag hatar honom inte!!! Jag älskar honom av hela mitt hjärta!!!

Det känns så sorgligt och konstigt att jag och Lillan ska åka på semester själv ... Idag är jag inte lika stark ...men nu ska jag åka till storstan och hämta energi ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar