"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 7 juli 2011

Varmt

I går var jag och flickorna ner till badet så att lillan fick bada, vilket härligt väder :)) Lillan är som en fisk i vattnet, hon älskar verkligen att bada! På kvällen blev det ett kvällsdopp, skönt :)) 25,5 grader i vattnet!!! De var så varmt och skönt, jag tror att vi var där i ungefär 2,5 timme .... underbart!! Senare på kvällen och en bit in på natten satt jag ute på altan och drack vin, kunde bara inte gå in, de var alldeles för skönt ute ... Mysigt att bara sitta och småprata om allt och inget :))

Idag har jag och mina flickor hälsat på pappa och mamma, mys!!! :)) Vi blev bjudna på lunch, grillspett, pommes frites, bearnaisesås och grönsaker vilket smakade riktigt gott! Glass och jordgubbar serverades till efterrätt :))

Idag var jag iväg och plockade & färgade ögonbrynen, färgade även fransarna men fy satan vad det sved vet inte om jag vågar utsätta mig för det igen ... trodde att ögonen skulle brinna upp ... men snyggt blev det i varje fall och det är ju huvudsaken ;))

I morgon måste jag ner på stan och uträtta lite ärenden och sen senare på kvällen/natten åker min underbara älskade dotter tillbaka ner till storstan ... usch vad tråkigt och sorgligt ... tur att vi har hela dagen på oss att umgås och mysa :)) tiden går så oerhört fort när hon kommer hem ...

Jag har en sak som jag måste ta tag i men det är så jobbig, pinsamt, genant och det kostar så mycket så jag bara drar ut på det ... men det är nog dags att dra fart, kan inte vänta längre ...

Jag är så glad för min underbara familj och mina underbara vänner :)) vad skulle jag ta mig till utan er ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar