"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 31 juli 2011

Skafferi

Hade en trevlig kväll igår med mycket skratt :)) jag har verkligen många underbara vänner!!! Synd att kvällarna inte är lite varmare så här års ...

Igår var min pappa och mamma hit och hälsade på :)) men det syns att det tar på krafterna för pappa att sitta och åka så pass långt i bilen, men han är tapper. Fast att det är jobbigt för honom så lever han upp av att få komma ut. De här var nog sista gången som han var hit, passade även på att visa vart jag ska flytta ...

Igår så städade jag bilen, vilket verkligen behövdes, vi köpte den i februari och det här var första gången som den blev städad invändigt ... nu ser den nästan ny ut :)) ska försöka ta mig till stugan någon dag och tvätta den utvändigt ... men det är mycket annat som jag måste prioritera innan. Har b.la. en hel trädgård som det måste fixas och donas i ....

Idag värker nacken och det strålar ut i hela vänster sida, ut i både arm och rygg :(( smörjer mig med zonsalva så gott det går, men det är inte lätt att komma åt på ryggen ... är lite rädd för att nacken "ballar ur totalt" inte blir det bättre av allt som måste göras ... Jag har en underbar mamma och syster, de kommer ner idag och ska hjälpa mig lite eftersom att jag är dålig ... min bästa svåger ska "passa" pappa ...

Idag står målning och rensning av skafferi på schema . Har ett sånt där stort gammalt skafferi som man går in i och där inne finns det hur mycket som helst ... usch som jag kommer att sakna mitt skafferi ... de är så fint och så oerhört praktiskt, jag bara älskar mitt skafferi ...

( Inte mitt skafferi, en tagen bild från nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar