"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 1 augusti 2011

Projektet

I morse ringde Lillan och väckte mig :)) så underbart att höra hennes röst, efter en liten stund sa hon - jag saknade dej. Jag blev alldeles varm inombords :)) dagen har inte kunnat börjat bättre ...



Nu börjar jag se ljuset i tunneln, snart är jag klar inomhus ... Idag ska här sorteras bland alla papper .... men innan dess blir det en vända upp till soptippen. Tänkte även försöka hinna och orka städa på övervåningen. Förhoppningsvis kan jag måla möblerna en sista gång i kväll :))

Idag ska jag lyxa till det och unna mig några minuters njutning av solen :)) Jag börjar känna en glädje och tillfredsställelse inombords ... trots allt så mår jag ganska så gott ändå!!!

För ordningens skull så vill jag även berätta att det går bra med mitt projekt, fast det kommer naturligtvis lite (läs mycket) i skymundan men jag gör så gott jag kan. Sen starten har jag minskat 16 kg!!!! :)) snart är jag halvvägs ...tyvärr så har jag inte pengar så jag kan unna mig belöningar ... Naturligtvis beror viktminskningen även på att jag inte har mått så bra, men jag är faktiskt duktig och tänker hela tiden efter hur jag äter ...motionen är det sämre med men å andra sidan så fejar jag och donar hela tiden ... Jag säger bara en sak - Beach 2012 :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar