"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 2 augusti 2011

Längtar

I morgon kommer äntligen Lillan hem :))som jag längtar efter henne!!! Det ska bli så skönt, jag saknar henne så!!! Min lilla underbara älskade tös ...

Idag ska jag måla klart möblerna ... orkade inte igår eftersom jag var lite yr, klen och nacken strular å värker mer än vanligt:(( Jag var till soptippen och sen så sorterade jag bland kläder och papper ... jag har ändå mycket kvar :(( det känns som att jag aldrig blir klar, hur än mycket jag donar ... snart är det endast :)) den vanliga vardagsstädningen kvar innan mäklaren kommer på fredag ...

Javisst ja ... gräset ska klippas, rabatterna ska renas, gården ska krattas och boden ska röjas klart och städas ... så det lär bli flera vänder upp till soptippen ...

Jag längtar efter ledighet, att bara få ligga på stranden i solen och njuta av värmen och livet ... Livet är oerhört tufft och orättvist just nu :(( Trots det så finns det inom mig ändå en glädje, glädje över min familj, alla mina underbara vänner och alla underbara människor ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar