"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 3 augusti 2011

Äntligen

Nu är jag klar med ALLT inne i huset!!! Äntligen!!! :))Och i kväll kommer Lillan hem, de ska verkligen bli hur skönt som helst - Livskvalité!!!! Och om några veckor ska jag och x:et flytta hem vår underbara dotter, då är vi äntligen samlade allihopa - Livskvalité på hög nivå!! :))

I morgon tror jag att jag och Lillan ska ligga på stranden hela dagen och njuta ... måste höra med x:et vilken dag/dagar vi tar allt ute som ska fixas ... känns inget vidare att behöva vara i hans närhet ... men jag orkar helt enkelt inte själv och det ligger som sagt även på hans ansvar ... egentligen kan jag tycka att han skulle kunna fixa det själv eftersom jag har fixat allt inomhus själv ... men föga ... om jag känner honom rätt ...

Nacken värker som aldrig förr, det strålar ut i vänster arm och vänster sida på ryggen ... värktabletter och zonsalva hjälper inte speciellt mycket ... bävar för att jag ska behöva åka till läkaren ... men med några dagars vila kanske det ger med sig ...

Känslorna åker berg-och dalbana med mig ... i morse när jag vaknade var jag svag ... nu är jag stark ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar