"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 17 augusti 2011

Lögner på lögner

Tänk att du kan se mig rätt in i ögon och ljuga!?! De gör så ont!!! Vem i hela fridens dagar är du egentligen??? De mista du kan göra är väl ändå att vara ärlig och stå för vad du har gjort? Ett förlåt skulle inte heller sitta helt fel, men det kommer du aldrig att säga ... Du har hela tiden sagt att ni träffades i februari, nu vet jag att det var långt innan dess ... och du kan inte ens stå för det ... Jag blir så oerhört besviken och ledsen!!! Jag tror att mitt hjärta brister ...

Nu är jag helt klar med allt eller jag nästan, måste göra adressändring, stor rensning av min garderob och beställa kurslitteratur men sen så ...

Snart börjar skola och det är med blandade känslor ... både längtar och fasar ...

Pappa blir allt sämre ... de är så svårt att se och hantera ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar