"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 17 augusti 2011

De ena och det andra

Usch och fy vad det händer mycket runt omkring mig, är det inte det ena så är det de andra ... Livet är så oerhört komplicerat och svårt! Idag fick jag reda på ytterligare en sak, blir så oerhört besviken och ledsen!! Vem är du egentligen??? MEN jag överlever och jag känner mig starkare än någonsin!!! :)) Jag är så otroligt glad och tacksam för alla underbara människor som jag har runtomkring mig :)) Mitt sociala liv är verkligen på topp och jag njuter så utav det ...

Idag fick Lillan sin första mobil, hon blev så glad och är hur stolt som helst :)) Egentligen så tycker jag att hon är på tok för liten men eftersom jag verkligen vill känna att jag kan ringa henne när jag vill och varje gång som jag ringer på hennes pappas telefon så känner jag riktigt hur jag stör ... blev det en telefon ändå. Hade turen att min syster hade en telefon som låg i en låda och skräpade ... billigt och bra :))

"Storan" har verkligen problem, stackars "liten". Hon har verkligen beslutsångest och det hennes beslut kommer med all säkerhet att påverka henne framöver i livet ... men det kommer att lösa sig till det bästa ... ödet ...

I morgon ska jag plocka ihop på Lillans rum, städa hela huset, måla ett fönster. På torsdag jobbar jag och på fredag blir det fullrulle, på fm måste jag städa på balkongen, altan och vika tvätt. Bilen ska besiktas och på em kommer mäklaren och fotograferar och sen så ska vi ska skriva avtalet ... I helgen ska jag städa min garderob och beställa kurslitteratur. Ska även boka dag för att köra i väg lite prylar, göra adressändring .... Sen så bör allt var fixat och klart och jag kan endast invänta oktober och flytten ...

Till veckan kommer de och besiktar huset, sen så kommer de ut till försäljning .... hemska tanke ... men ju fortare allt blir klart ju fortare kan jag börja om från noll, vända blad och gå vidare i mitt livet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar