"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 22 augusti 2011

Lilltösen

Nu är jag helt klar med allt, Skönt!!!! :)) Ska bara göra adressändring men det väntar jag med till lite närmare oktober.

Tänk att jag mår så mycket bättre i själen, ett lugn och en harmoni har infunnit sig. Hur ofattbart det än är så har jag har accepterat det men det gör fortfarande ont, det kommer det alltid att göra. Ingen har sårat mig så djupt som du.

Sämre är det tyvärr med kroppen, är helt slut ... yr, matt, hjärtklappningar, stickningar och domningar ... måste försöka sova och äta bättre, men det kanske kommer automatiskt nu när jag mår så mycket bättre ... vill inte bränna ut mig igen ...

Idag började lilltösen skolan igen, vilket brukar innebära att fröken frågar hur sommaren har varit ... stackars liten ... mitt hjärta blöder, de gör så oerhört ont. Vill inte att hon ska behöva gå igenom det här men tyvärr så kan jag inte hjälpa henne ... det finns inget som jag kan göra ... tyvärr!!!

Idag är det dags för ännu ett arbetspass, en kvälls tur. Innan dess ska jag unna mig att inte göra något speciellt, bara vara och ta det lugnt. Måste som sagt vila ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar