"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 22 augusti 2011

Flickan utan samvete

Oj Oj Oj ... idag såg jag "flickan" helt utan samvete.Ingen vacker syn, en STOR kvinna med ett litet barnsligt fett ansikte med ögon som sitter djupt och tätt ihop ... och till råga på allt så skelar det ena öga en aning .Ett ansikte med ett påklistrat falsk leende, en slafsig framåtlutad stil med en bred putande bak.

När du berättade för mig att hon var mycket större än mig och inget vidare attraktiv så trodde jag att du ljög för att "skona" mig ... men tänk att det stämde, konstig. Du sa ju även till ditt dåvarande x att jag var lite för tjock för din smak ... men det var väl meningen att jag skulle ringa och föra er samman så som hon gjorde med oss ... ditt falska svin ...

Du kommer ALDRIG att hålla dig till henne, hon är helt enkelt för oattraktiv, ung och ful. Jag har sagt det förr och jag är helt övertygad - hon är en bro över, ut ur din livskris, din 50-års kris, hon får dej att känna sig yngre och är än så länge helt kravlös ... men men det kommer, hon om någon kommer att sätta krav på dig :)) Henne kan du lura (manipulera) hur mycket du vill och vart du vill, henne får du leka med hur mycket du vill ... Hon får helt enkelt dej att slippa familjelivet på heltid och ansvaret som det innebär ...de mest perfekta för dig är ju att hon inte har några barn och att du inte kan få fler ...

Idag när du var hit och hämtade Lillan så hade du inte ens läsglasögonen med eller på dig, hur patetiskt som helst ... du ser ju inget utan ... stackars människa ... Jag kan fortfarande se i dina ögon att du vill ha mig, men du är för stolt för att säga det, du skulle aldrig erkänna att du har ångrat sig, det är liksom inte du. Du vågar knappt se mig i ögonen, du blir arg för inget, du är på helspänn ... De märks att sanningen kommer i kapp, att du börjar vakna eller ska jag säga tillfriskna ... stackars karl!!!

Hon skulle bara veta ... hur vi egentligen har varit här hemma sen ni träffades ( och det är ju många månader) ... alla kvällar i soffan, alla nätter i sängen, alla middagar, alla ord och kärleksförklaringar, all ömhet ... men men en människa som man inte känner eller har gemensamt umgänge med kan man ju manipulera hur mycket man vill och det som är det roligaste är att ni bedrar och manipulerar varandra ... Ni kommer att bedra varandra, har man haft samvete att göra det tidigare så har man samvete att göra det fler gånger ...

Folk pratar och jag njuter av att det jag får höra ... :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar