"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 5 augusti 2011

Svag

Idag var mäklaren hit, oerhört tufft och tungt … det här kommer inte att bli lätt. Jag vill inte, jag fattar det inte … jag varken vill sälja huset eller vara utan dej, jag saknar dej så oerhört mycket!!! Kom tillbaka … bygg upp något nytt tillsammans med mig …

Vad ska jag göra för att kunna sluta älska dig? Hur ska jag kunna glömma, hur går jag vidare, vart hämtar jag kraft … Jag vet att livet går vidare … men det som har hänt är så ofattbart och så svårt att acceptera … vi hade tagit oss igenom alla svårigheter och nu skulle vi kunna njuta fullt ut av livet tillsammans … Varför stannade du inte och kämpade för oss … vi hade så mycket mer att utforska …

Idag är jag svag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar