"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 31 augusti 2011

Fantastiskt

Är bara så glad .... :)) en slags harmoni har infunnit sig i min kropp och jag ser verkligen fram emot framtiden, ensam utan dig!!! Allt kan nu bara bli bättre!! NU kan jag bara se framåt, jag är klar med då-tiden och snart, mycket snart så får jag vända blad och börja om på ett nytt kapitel i mitt liv ...

Jag är verkligen så oerhört tacksam för alla underbara människor som finns här för mig, ni är helt fantastiska och jag kunde aldrig ana, att jag har så många fina människor runt omkring mig som verkligen bryr sig om mig!!! Just mig!! Jag blir alldeles varm inombords ...

Det finns en mening med allt som händer och jag börjar sakta se och förstå meningen med det här ...

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar